Gavę siuntinį, būtinai patikrinkite, ar jis nepažeistas. Jei dėl kokių nors priežasčių esate nepatenkinti pirkiniu, prašome susisiekti su mumis ne vėliau kaip per 3 darbo dienas po siuntos gavimo. Prašome atkreipti dėmesį: Jūsų grąžinamos prekės turi būti originaliame įpakavime. Pristatymo kaštai nėra padengiami. Jeigu prekė buvo pristatyta pažeista, taip pat prašome nedelsiant susisiekti su mumis ne vėliau kaip per 3 darbo dienas po siuntos gavimo.

 

Jeigu norite grąžinti prekę, prašome susisiekti su mumis ir nurodyti šią informaciją:

a) užsakymo numerį ir datą;

b) pilną prekės pavadinimą ir kodą;

c) grąžinimo priežastį (prekė pažeista, defektas ir kt.).

Sekite mus Facebook'e

Siekdami pagerinti jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus. Paspaudę „Sutinku“ arba naršydami toliau sutiksite su slapukų įrašymu. Daugiau apie slapukus ir kaip jų atsisakyti.

Privatumo politika